Regulamin

REGULAMIN OGÓLNY

Regulamin Ogólny w poniższym brzmieniu obowiązuje od dnia 01.04.2023 r.

Poniżej znajdą Państwo przede wszystkim główne zasady i/lub warunki: korzystania ze Strony Internetowej https://drugipromotor.pl, składania zamówień w ramach udostępnianej funkcjonalności sklepu internetowego, trybu zawierania umów, sposobów płatności, ewentualnych gwarancji, procedur odstąpienia od umowy, postępowań reklamacyjnych, postanowień odnośnie praw autorskich i licencji, pozasądowych sposoby rozwiązywania sporów.

Każdorazowe korzystanie ze Strony Internetowej pod adresem internetowym https://drugipromotor.pl i funkcjonalności sklepu internetowego oznacza akceptację warunków i postanowień Regulaminu Ogólnego.

UWAGA! Strona Internetowa https://drugipromotor.pl i Administrator Danych dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta praw, a postanowienia umów mniej korzystnych dla konsumenta aniżeli adekwatne postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, i w ich miejsce stosuje się stosowne przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Stąd też postanowienia niniejszego Regulaminu Ogólnego nie mają na celu jakkolwiek ograniczać praw konsumentów prawnie przysługujących im na mocy przepisów prawa bezwzględnie wiążących, a w przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu Ogólnego z wyższymi w hierarchii aktów prawnych przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować. Regulamin niniejszy ma na celu raczej ustalenie jednolitego stanu faktycznego.

DEFINICJE WYBRANYCH ZWROTÓW UŻYTYCH W NINIEJSZYM REGULAMINIE OGÓLNYM:

  • Administrator Danych – Administratorem Strony Internetowej i tym samym Pani/Pana danych osobowych jest BDB+ Łukasz Sura, z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500).
  • Regulamin, regulamin ogólny – niniejszy Regulamin Ogólny, dostępny pod adresem https://drugipromotor.pl/regulamin.
  • Polityka Prywatności – odnosi się do polityki prywatności opublikowanej pod adresem internetowym: https://drugipromotor.pl/polityka-prywatnosci/.
  • Użytkownik, odwiedzający stronę – każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej w jakikolwiek sposób i w jakimkolwiek zakresie.
  • Kupujący, klient – każdy podmiot dokonujący zakupu za pośrednictwem funkcjonalności sklepu na Stronie Internetowej bądź osoba z faktycznym zamiarem dokonania takiego zakupu.
  • Konsument – osoba fizyczna, która zawiera z Administratorem Danych umowę sprzedaży-zakupu produktów elektronicznych lub usług będących w asortymencie Administratora Danych, a która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
  • Strona Internetowa – strona internetowa, blog i funkcjonalność sklepu internetowego znajdujące się pod adresem internetowym https://drugipromotor.pl (w domenie drugipromotor.pl i wszelkich podstronach).
  • Konto użytkownika, konto klienta lub konto – konto odwiedzających założone na Stronie Internetowej (m.in. w związku z zakupieniem produktów cyfrowych i/lub usług), umożliwiające m.in. dostęp do zakupionych produktów, zmianę danych klienta. Z konta takiego można zrezygnować w dowolnym momencie.
  • Produkt elektroniczny, produkt cyfrowy – towar zakupiony lub dostępny do zakupu na Stronie Internetowej w ramach funkcjonalności sklepu, będący produktem elektronicznym lub inną treścią cyfrową (jak np. ebooki).
  • Newsletter – to świadczona, przez Administratora Danych na rzecz odwiedzających stronę, bezpłatnie (drogą elektroniczną) i dobrowolna usługa, polegająca na przesyłaniu listów elektronicznych (tzw. e-mail), za pośrednictwem których Administrator Danych informuje o usługach, wydarzeniach, produktach i innych elementach istotnych z punktu widzenia Administratora Danych i/lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego celu (interesu) Administratora Danych, którym jest m.in. marketing bezpośredni, w tym wysyłanie treści marketingowych i handlowych za zgodą odwiedzającego Stronę Internetową.
  • RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  • Formularz, formularz zamówienia lub formularze kontaktowe – wyodrębnione miejsca (funkcjonalności) na Stronie Internetowej, które pozwalają odwiedzającym stronę na wprowadzenie danych osobowych, kontaktowych lub innych, we wskazanych celach np. w celu zapisu na wysyłkę newslettera, w celu złożenia zamówienia (tj. formularz zamówienia, stanowiący dokument, w którym zawarte są dane zamawiającego oraz inne informacje dotyczące zawieranej umowy), w celu kontaktu z Administratorem Danych.
  • Koszyk – element funkcjonalny Strony Internetowej w zakresie funkcjonalności sklepu internetowego, który przechowuje informacje o wybranych produktach, usługach, rabatach, i umożliwia przejścia do ich zakupu.
  • Opis informacyjny – opis tekstowy lub graficzny produktu elektronicznego lub usługi (w szczególności w zakresie charakterystyki, warunków świadczenia, zakresu dostępu itp.), albo inny tekst stanowiący formę ogłoszenia, reklamy, cennika lub innej informacji, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, zamieszczony na stronie drugipromotor.pl lub jej podstronach, który nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz stanowi zaproszenie do zawarcia umowy lub treść stricte informacyjną, która nie stanowi bezwzględnego zobowiązania do czegokolwiek Administratora Strony względem klientów. Jednocześnie treść niektórych fragmentów opisów informacyjnych ma charakter marketingowy, co użytkownik, który zdecyduje się na zakup danego produktu, rozumie i akceptuje.
  • Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Praca dyplomowa – pisemna praca studenta, której napisanie i przedstawienie na egzaminie dyplomowym (licencjackim, inżynierskim, magisterskim itp.) jest konieczne do uzyskania stopnia naukowego oraz ukończenia szkoły wyższej/uczelni, z wyłączeniem prac (rozpraw) doktorskich.
  • Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną lub zdalnie przez Administratora Danych na rzecz klienta.
  • Asysta – usługa, na którą składa się pakiet działań podejmowanych przez Administratora Danych w celu pomocy klientowi w samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej, częściowo indywidualnie komponowany przez Administratora Danych po uzyskaniu dokładnych informacji od klienta o jego potrzebach, wstępnie jednak zasygnalizowany w ramach opisu informacyjnego zamieszczonego na stronie drugipromotor.pl lub jej podstronach, polegająca na świadczeniu elementów wsparcia merytorycznego i koncepcyjnego w zakresie organizacji procesu pisania pracy dyplomowej i/lub dostarczenia klientowi wiedzy wartościowej w opinii Administratora Danych dla jakościowo lepszego poradzenia sobie z procesem pisania przez klienta jego pracy dyplomowej.
  • Indywidualne zlecenie – usługa polegająca na napisaniu tekstu lub opracowania zgodnie z indywidualnymi ustaleniami z klientem, które klient przyjmuje z zamiarem wykorzystania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa autorskiego i praw pokrewnych. Indywidualne zlecenia polegają na: skonsultowaniu treści przygotowanej przez klienta pracy dyplomowej i/lub przygotowaniu wzoru (bazy, która posłuży w samodzielnym napisaniu autorskiej pracy przez klienta).
  • Umowa sprzedaży-zakupu – umowa zawierana między Administratorem Danych a klientem z uwagi na spełnienie łącznie następujących warunków: 1) wypełnienie i przesłanie przez klienta formularza zamówienia znajdującego się w domenie drugipromotor.pl lub równoważnej informacji bezpośrednio do Administratora Danych, wyrażając tym samym chęć zakupu produktów elektronicznych lub usług od Administratora Danych, po zapoznaniu się z dotyczących ich opisem informacyjnym; 2) opłacenie zamawianych produktów lub usług w pełnej wartości, chyba że Administrator Danych w drodze indywidualnej decyzji wskazał danemu klientowi możliwość opłacenia w pierwszej kolejności zaliczki – wówczas: opłacenie zaliczki za zamawiane produkty lub usługi. Umowa sprzedaży-zakupu jest umową zawartą na odległość z uwagi na fakt nieobecności fizycznej stron umowy w tym samym miejscu oraz wykorzystaniu do jej zawarcia środków porozumiewania się na odległość.
  • Operator płatności, Przelewy24 – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, NIP: 7191536932.
  • Płatność, zapłata – zrealizowana na konto bankowe Administratora Danych i zaksięgowana na tym koncie przez bank wpłata za pośrednictwem dostępnych na Stronie Internetowej sposobów płatności internetowych lub wpłata bezpośrednio na konto bankowe Administratora Danych.
  • Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Zamówienie – oświadczenie woli kupującego składane przy użyciu udostępnianego na Stronie Internetowej formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży-zakupu.
  1. INFORMACJE OGÓLNE

1.1. Strona Internetowa dostępna jest pod adresem internetowym https://drugipromotor.pl i prowadzona jest przez Administratora Danych; z Administratorem Danych można się skontaktować przede wszystkim pod adresem e-mail: admin@drugipromotor.pl lub listownie na adres siedziby firmy. Administrator Danych zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z klientami z wykorzystaniem innych posiadanych adresów e-mail, pozostających w domenie drugipromotor.pl (@drugipromotor.pl).

1.2. Administrator Danych prowadzi za pośrednictwem funkcjonalności sklepu internetowego działającego w ramach domeny drugipromotor.pl sprzedaż produktów elektronicznych (treści cyfrowych) oraz usług (realizowanych w formule zdalnej).

1.3. Każdorazowo i bezwzględnie warunkiem skorzystania przez odwiedzającego stronę z funkcjonalności sklepu internetowego oraz zawarcia umowy sprzedaży-zakupu jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu Ogólnego. Użytkownik wyraża poprzez jego akceptację zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.

1.4. Wszystkie podawane na Stronie Internetowej ceny wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają niezbędne podatki). Jeśli na stronie zastosowano symbolikę przekreślonej kwoty (np.: 500 zł), to – o ile przy takiej przekreślonej kwocie nie wskazano inaczej (np. nie podano wprost, że odnosi się to do ceny przed obniżką) – oznacza ona szacowaną przez Sprzedawcę wartość danego produktu lub usługi, a nie jej cenę przed promocją. Chodzi o to, aby pokazać, że zgodnie z wiedzą Sprzedawcy, proponuje dobre warunki zakupu względem faktycznie otrzymywanej przez klienta wartości.  

1.5. Każdorazowo, cena końcowa danego produktu lub usługi wyświetlana jest na podstronie zawierającej formularz zamówienia i może się różnić od ceny zaprezentowanej wstępnie na innych podstronach w ramach domeny drugipromotor.pl z uwagi na fakt zastosowania dodatkowych rabatów lub wygaśnięcie czasowej promocji itp. Jeśli cena po takich zmianach przestanie być interesująca dla odwiedzającego stronę, powinien on nie składać zamówienia. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i rozumie ten fakt.

1.6. Administrator Danych przetwarza dane osobowe w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu Ogólnego. Dane osobowe przetwarzane są w zakresie, w celach, w oparciu o zasady, wykazane w Polityce Prywatności opublikowanej na Stronie Internetowej. Podanie danych osobowych zawsze jest dobrowolne, niemniej może być wymagane (w określonym przez Administratora Danych zakresie) do zawiązania współpracy w zgodzie z obowiązującym prawem. Każdy odwiedzający stronę, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora Danych, ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo m.in. do ich aktualizacji i poprawiania.

1.7. Przebywanie na Stronie Internetowej i korzystanie z jej funkcjonalności wymaga spełnienia określonych wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator Strony, w tym przede wszystkim posiadania przez odwiedzającego stronę: 1) komputera, laptopa lub innego urządzenia z dostępem do Internetu; 2) dostępu do poczty elektronicznej; 3) przeglądarki internetowej marek: Mozilla Firefox lub Internet Explorer lub Opera lub Google Chrome lub Safari, w najnowszych dostępnych wersjach oraz o odpowiedniej konfiguracji; 4) włączenia w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies. Każdorazowo to w gestii odwiedzającego stronę leży zapewnienie zgodności i spełnienie wymagań technicznych, o ile zależy mu na jakościowo najlepszym korzystaniu ze Strony Internetowej. Jednocześnie Administrator Danych podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej.

1.8. Administrator Danych udostępnia użytkownikowi nieodpłatnie niniejszy Regulamin Ogólny przed rozpoczęciem korzystania z funkcjonalności sklepu internetowego. Odwiedzający stronę może utrwalić treść regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.

  1. FUNKCJONALNOŚĆ SKLEPU INTERNETOWEGO I KORZYSTANIE ZE STRONY INTERNETOWEJ

2.1. Korzystanie ze Strony Internetowej oraz wszelkich udostępnianych w jej zakresie funkcjonalności, w tym funkcjonalności sklepu internetowego, oznacza akceptację Regulaminu Ogólnego.

2.2. Odwiedzający stronę zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu Ogólnego, przepisami obowiązującego prawa oraz dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego. W ten sam sposób przy wykonywaniu swoich zobowiązań działa Administrator Danych.

2.3. W ramach funkcjonalności sklepu internetowego na Stronie Internetowej dostępne są następujące nieodpłatne funkcjonalności: konto, formularz zamówienia oraz newsletter.

2.3.1. Konto zakładane jest automatycznie w chwili składania przez odwiedzającego stronę zamówienia poprzez formularz zamówienia lub po dobrowolnej rejestracji przez odwiedzającego Stronę Internetową, o ile Administrator Danych w danym okresie umożliwia taką rejestrację. Potwierdzenie chęci utworzenia Konta wymaga kliknięcia w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany w formularzu adres poczty elektronicznej (e-mail odwiedzającego stronę). Funkcjonalność konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony, a użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, do usunięcia (rezygnacji z) konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora Danych, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: admin@drugipromotor.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych. Żądanie przetworzone zostanie w terminie do 14 dni od otrzymania.

2.3.2. Korzystanie z funkcjonalności formularza zamówienia rozpoczyna się z chwilą dodania przez odwiedzającego stronę pierwszego produktu cyfrowego lub usługi do koszyka na Stronie Internetowej. Przy wypełnianiu formularza zamówienia należy kierować się wyświetlanymi komunikatami i informacjami dostępnymi na Stronie Internetowej oraz przy poszczególnych polach formularza. Samo używanie formularza zamówienia, w tym jego wyświetlanie i wypełnianie, jest nieodpłatne. Złożenie zamówienia następuje po wykonaniu przez odwiedzającego stronę łącznie dwóch kolejnych, następujących po sobie kroków: 1) wypełnienia wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i 2) kliknięcia w dostępny obok formularza zamówienia na Stronie Internetowej przycisk (pole) „Kupuje i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. Przesłanie formularzu zamówienia wymaga podania przez klienta następujących danych jego dotyczących: imię i nazwisko, adres zameldowania (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz danych dotyczących umowy sprzedaży-zakupu, odnośnie: produktów cyfrowych i/lub usług, ilość tych produktów cyfrowych i/lub usług, wyboru sposób płatności. Formularz zamówienia zawiera także dodatkowe pole, którego wypełnienie nie jest obowiązkowe, a w którym klient może przesłać do Administratora Danych dodatkowe informacje. 

2.3.3. Korzystanie z newslettera następuje po zaakceptowaniu polityki prywatności i jest bezpłatne. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się (rezygnacji) z newslettera  poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora Danych, m.in. poprzez udostępniane w wiadomościach elektronicznych (e-mail) linki lub w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres internetowy: admin@drugipromotor.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych. Żądanie przetworzone zostanie niezwłóczenie, maksymalnie w terminie do 14 dni od otrzymania.

2.4. Odwiedzający stronę zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej oraz zamieszczonych na niej (w jej zakresie) treści, w tym opisów informacyjnych i innych treści cyfrowych, jak również korzystania z funkcjonalności sklepu internetowego, w sposób zgodny z prawem powszechnie obowiązującym i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora Danych oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania w formularzach danych zgodnych ze stanem faktycznym. Ponadto, klient zobowiązuje się do dostarczania Administratorowi Danych, gdy zakres usługi tego wymaga, tylko treści (np. materiałów tekstowych), do których posiada wymagane prawa lub których jest wyłącznym autorem. Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania Administratorowi Danych żadnych treści o charakterze bezprawnym, pod rygorem przejęcia pełnej odpowiedzialności prawnej z tym związanej. W szczególności zabrania się: 1) rozsyłania i umieszczania w ramach Strony Internetowej spamu, 2) dostarczania Administratorowi Danych (w tym poprzez formularze) treści zabronionych przez przepisy prawa.

2.5. Odwiedzający stronę może korzystać z udostępnionych na Stronie Internetowej funkcjonalności, w tym funkcjonalności sklepu internetowego, w sposób zgodny z Regulaminem Ogólnym i obowiązującymi przepisami prawa oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Strony Internetowej.

2.6. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych. Administrator Danych nie ponosi odpowiedzialności za fałszywe dane i oświadczenia składane przez klienta w trakcie składania zamówienia oraz realizacji umowy sprzedaży-zakupu, które mogą spowodować jakiekolwiek skutki prawne.

2.7. Jeśli klient dokonał zakupu produktu elektronicznego lub dostępu do treści w ramach Strony Internetowej, dla których wymagane jest założenia konta, to Administrator Danych świadczy wówczas na rzecz klienta usługę polegającą na założeniu i utrzymywaniu takiego konta w ramach domeny drugipromotor.pl na czas nieokreślony, oraz zapewnianiu klientowi możliwości dostępu do funkcjonalności konta poprzez mechanizm logowania. Zakres funkcjonalności konta leży w gestii Administratora Danych. Użytkownik loguje się do swojego konta poprzez adres e-mail lub poprzez automatycznie wygenerowany login oraz hasło, które zostaną mu dostarczone w wiadomości e-mail od Administratora Danych lub które może pozyskać kontaktując się z Administratorem Danych, a które w każdej chwili może zmienić z poziomu konta klienta. Strony umowy mogą również rozwiązać taką umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron w każdym czasie.

2.8. Zabronione jest udostępnianie danych konta klienta osobom trzecim, w tym umożliwianie osobom trzecim logowania do konta, a także zakładanie kilku kont przez jednego użytkownika.

  1. PRODUKTY CYFROWE I USŁUGI

3.1. Administrator Danych za pośrednictwem Strony Internetowej udostępnia możliwość zakupu produktów cyfrowych i usług aktualnie dostępnych w ramach funkcjonalności sklepu internetowego, w tym przede wszystkim: 1) treści cyfrowych zebranych w formacie publikacji elektronicznych (ebooki); 2) asysty; 3) usług i produktów elektronicznych przygotowywanych na indywidualne zlecenie klienta i zgodnie z indywidualnymi wytycznymi, które dostarczył. Aktualna propozycja produktów elektronicznych możliwych do zakupu znajduje się na Stronie Internetowej. Wśród produktów elektronicznych i usług mogą czasowo znaleźć się następujące kategorie: e-booki, kursy on-line (jako pliki video lub pakiety plików o różnych formatach), przykładowe bibliografie do prac dyplomowych, przykładowe tematy prac dyplomowych i zestawienia takich tematów, wzory rozdziałów badawczych, przykładowe konspekty dotyczące uniwersalnych pomysłów na prace dyplomowe, wzory wstępów lub zakończeń prac dyplomowych, wzory rozdziałów metodologicznych, wzory rozdziałów teoretycznych, wzory ankiet badawczych lub innych narzędzi związanych z metodologią badawczą, przykładowe prace licencjackie, pakiety materiałów wartościowych w opinii Administratora Danych do samodzielnego opracowania prac dyplomowych, co nie oznacza, że takie kategorie znajdują się w stałej ofercie na Stronie Internetowej. Do wszystkich treści cyfrowych, w tym mieszczących się w powyżej wskazanych kategoriach, Administrator Danych posiada stosowane prawa autorskie lub prawa do dysponowania utworem.

3.2. Wszelkie treści cyfrowe udostępniane klientom w ramach opłaconych przez nich zamówień, a także bezpośrednio na Stronie Internetowej, w tym każdy materiał, który został przygotowany przez Administratora Danych i przekazany klientowi, ma charakter informacyjny i może być przez niego traktowany jedynie jako wzór, przykład, bazę wyjściową, która może posłużyć do napisania własnej pracy dyplomowej, bądź też innego opracowania naukowego lub innej pracy pisemnej.

3.3. Treści publikacji elektronicznych dostępnych na Stronie Internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny, a zawarte tam informacje są wyrazem osobistych poglądów autora (Administratora Danych) – ani w całości, ani w części, nie stanowią rekomendacji lub formy namawiania do konkretnego działania. Każdorazowo klient, który wchodzi w posiadanie treści cyfrowych udostępnianych przez Administratora Danych, wszelkie decyzje czynione na ich podstawie podejmuje na własną odpowiedzialność i ryzyko oraz zgodnie z własnym poczuciem ich zgodności z prawem powszechnie obowiązującym. Administrator Danych dokłada wszelkich starań, aby prezentowane i przesyłane do klientów treści, były poprawne i nie wprowadzały w błąd. Jednak za wszelkie błędne ich interpretacje nie ponosi odpowiedzialności. Produkty elektroniczne mogą zawierać opisy praktyk, które mogą być oceniane, jako nieetyczne, niemoralne, a nawet niezgodne z prawem powszechnie obowiązującym (w szczególności w dziedzinie prawa własności intelektualnej), które jednak nie stanowią nawoływania do podejmowania takich praktyk czy działań, a jedynie informacje, że praktyki takie istnieją i inni prawdopodobnie je stosują. Zawartość treści cyfrowych ma wówczas na celu przybliżenie i wyjaśnienie procederów czysto informacyjnie, w tym w szczególności po to, aby wiedzieć, czego należy unikać, aby zachować uczciwość akademicką. Każdorazowo dokonując zakupu produktów cyfrowych lub usług na Stronie Internetowej klient potwierdza, że powyższe rozumie i akceptuje.

3.4. Administrator Danych nie zajmuje się za pośrednictwem Strony Internetowej realizacją i przygotowaniem gotowych, dedykowanych prac dyplomowych, w tym prac licencjackich, magisterskich, inżynierskich czy zaliczeniowych. Z uwagi na ten fakt, klient który zakupi którąkolwiek z usług, bądź też asystę, i otrzyma (w związku z realizacją przez Administratora Danych swoich obowiązków umownych) przygotowane na indywidualne zlecenie klienta i zgodnie z indywidualnymi wytycznymi materiały, powinien potraktować je jedynie jako wzór, przykład, bazę wyjściową, która może posłużyć do napisania własnej pracy dyplomowej, bądź też innego opracowania naukowego lub innej pracy pisemnej.

3.5. Otwarcie zakupionych produktów cyfrowych wymaga posiadania przez klienta dostępu do aktualnego narzędzia (programu komputerowego lub aplikacji mobilnej) obsługującego pliki elektroniczne, w formacie pdf., doc., docx, xsl, pub., mobi, zip., rar., itp. Każdorazowo w przypadku zamówienia produktów elektronicznych format ich zapisu opisany jest w opisie informacyjnym na Stronie Internetowej lub wykazany zostanie w wiadomości elektronicznej (e-mail) od Administratora Danych. W przypadku braku takiej informacji, formatem domyślnym jest format pdf. Klient wraz z zakupem oświadcza, że samodzielnie zdobędzie dostęp do narzędzia, które umożliwi mu niezakłócony dostęp do treści merytorycznej i/lub informacyjnej zakupionych produktów cyfrowych.

3.6. W ramach zawieranych umów sprzedaży-zakupu Administrator Danych zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji przekazanych przez klientów w związku z realizacją ich zamówienia, o ile tylko działanie takie w danej sytuacji jest dopuszczalne prawnie. W szczególności odnosi się to do treści korespondencji elektronicznej (np. e-maile) prowadzonej pomiędzy Administratorem Danych a klientem, samego faktu zawarcia umowy czy też dokumentacji związanej z realizacją indywidualnego zlecenia. Jednocześnie, Administratorowi Danych przysługuje prawo do ujawnienia informacji, o których mowa powyżej, w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub prawomocne decyzje organów państwowych, sądów lub innych stosownych organów lub instytucji.

3.7. Informacje o prowadzonej z klientami współpracy, w tym o przygotowywanych dla nich indywidualnych zleceniach, nie są nigdzie ani udostępniane ani publikowane. Przechowywane są zgodnie z polityką prywatności i osoby postronne nie mają do nich wglądu.

3.8. Administrator Danych za główne produkty cyfrowe i usługi uznaje:

1) „Niezbędnik Studenta-Dyplomanta (2x ebook) [v4, Pro S1]” – produkt ten stanowi zestaw dwóch publikacji elektronicznych (ebooków) autorstwa Administratora Danych, w których zamieszczono znaną mu wiedzę na temat procesu pisania pracy dyplomowej, która to wiedza zrodziła się na bazie własnych doświadczeń Administratora Danych. Kupujący akceptuje fakt, że wyjaśnienia i przykłady udostępniane w ramach tego produktu mogą pomóc mu napisać pracę dyplomową szybciej i jakościowo lepszą, jednak nie jest to niczym gwarantowane przez Administratora Danych. Największy wpływ na proces pisania pracy dyplomowej ma bowiem klient poprzez swoje zaangażowanie, umiejętności i poświęcony na to czas.  

2) „Konsultacje/ASYSTA – OSOBIŚCIE pomogę Ci stworzyć wygraną pracę dyplomową [v mini]” – usługa ta stanowi asystę, na którą składa się pakiet działań podejmowanych przez Administratora Danych w celu pomocy klientowi w samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej, częściowo indywidualnie komponowany przez Administratora Danych po uzyskaniu dokładnych informacji od klienta o jego potrzebach, wstępnie jednak zasygnalizowany w ramach opisu informacyjnego zamieszczonego na Stronie Internetowej.  Usługa polegać będzie na pozostawaniu przez Administratora Danych w gotowości do świadczenia elementów wsparcia merytorycznego i koncepcyjnego w zakresie organizacji procesu pisania pracy dyplomowej i/lub dostarczenia klientowi wiedzy wartościowej w opinii Administratora Danych dla jakościowo lepszego poradzenia sobie z procesem pisania przez klienta jego pracy dyplomowej, co realizowane będzie za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, w tym przede wszystkim pocztą elektroniczną (e-mail). Administrator Danych zastrzega, że zakres i jakość prowadzonej w ten sposób pomocy uzależniona będzie m.in. od zaangażowania i samodzielności klienta. Czas świadczenia asysty wynosić będzie maksymalnie 31 dni od daty jej zamówienia przez klienta. Po wygaśnięciu trwania usługi, Administrator Danych nie jest już niczym zobowiązany względem Kupującego. Strony umowy sprzedaży-zakupu w zakresie asysty mogą w prowadzonej korespondencji e-mail zmienić pierwotnie ustalenia, w tym zawarte w opisie informacyjnym oraz niniejszym Regulaminie Ogólnym, pod warunkiem obopólnej zgody. Zakres asysty można chociażby rozszerzyć na dodatkowe działania Administratora Danych lub zintensyfikować, albo wydłużyć – za dodatkową opłatą, wyliczoną zgodnie z indywidualnymi ustaleniami poczynionymi w korespondencji elektronicznej między stronami. Administrator Danych oświadcza, iż wykonywane usługi są jedynie pomocą (np. wzorcem, ekspertyzą, materiałem, informacją, korepetycją, skorygowaniem tekstu wzorcowego) przy samodzielnym tworzeniu pracy pisemnej przez klienta. Po wykonaniu usługi Administrator Danych nie odpowiada za sposób wykorzystania tego efektów przez klienta. Kupujący użytkuje wówczas wszelkie przesłane w ramach wykonania usługi materiały i dostarczone mu informacje według własnej woli, co potwierdza akceptując niniejszy regulamin. Administrator Danych informuje Kupującego, iż efekty jego pracy, powstałe w toku realizacji usługi, winien on wykorzystywać z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązującego w Polsce, a w szczególności Prawa Autorskiego oraz art. 272 KK. Odpowiedzialność za sprzeczne z przepisami kodeksu karnego czy prawem autorskim wykorzystanie publikacji Administratora Danych, spoczywa na Kupującym. Usługa jest świadczone według potrzeb Kupującego, wykonywana w miarę dostępności potrzebnych materiałów. Za podstawę do wykonania usługi uznaje się pytania i prośby formułowane w korespondencji mailowej, a także wytyczne dotyczące standardów pisania dostarczone przez Klienta. W przypadku braku wyszczególnienia wytycznych zastosowanie mają dowolne uznane przez Administratora Danych. 

3) „Konsultacje/ASYSTA – OSOBIŚCIE pomogę Ci stworzyć wygraną pracę dyplomową [v MAXI]” – usługa ta stanowi rozszerzoną wersję asysty (punkt powyżej), na którą składa się pakiet działań podejmowanych przez Administratora Danych w celu pomocy klientowi w samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej, częściowo indywidualnie komponowany przez Administratora Danych po uzyskaniu dokładnych informacji od klienta o jego potrzebach, wstępnie jednak zasygnalizowany w ramach opisu informacyjnego zamieszczonego na Stronie Internetowej. Dodatkowo,  pomoc oferowaną w tym wariancie można nazwać bardziej kompleksową, gdyż Administrator Danych pomaga klientowi za każdym razem, gdy gdzieś „utknie” podczas pisania pracy; udziela rad i wskazówek, konsultuje kolejne podrozdziały, które opracował, jeszcze przed ich przesłaniem do promotora uczelnianego, wskazując co według Administratora Danych warto poprawić. Administrator Danych staje się pomocniczym promotorem. Pierwszym co otrzymuje klient (o ile jeszcze nie zostało to opracowane) są propozycje tematu pracy oraz dla każdego z tematów – struktura wewnętrzna, z opisaną zawartością i celem każdego rozdziału. Po akceptacji konkretnej propozycji Administrator Danych opracowuje to, co jest według niego niezbędne do napisania samodzielnie pracy, tj.: 1. Zgromadzenie i przekazanie Kupującemu materiałów w postaci publikacji różnego rodzaju, dotyczących tematyki jego docelowego opracowania (materiały, czyli np. artykuły naukowe, fragmenty książek, fragmenty tekstów przetłumaczone ze źródeł anglojęzycznych, zdjęcia materiałów własnych jakie posiadam w swojej biblioteczce i wiele wiele innych; wszystko w oryginalnym ich formacie: np. w pdf. czy jpg., a także większość z tych materiałów, a przynajmniej te kluczowe dla Twojej pracy dyplomowej, zostaną przetworzone na wersję doc. czyli taką, z której będzie można bezpośrednio korzystać). Administrator Danych podlinkowuje również miejsca, skąd materiały takie pozyskał. Do materiałów takich nie są przekazywane żadne prawa autorskie). 2. Przekazaniu spisu literatury możliwej do wykorzystania, adekwatnej do tematu opracowania (spis literatury zgodny z wymaganiami formalnymi uczelni). 3. Wykonanie i przekazanie propozycji struktury wewnętrznej opracowania o wskazanym temacie, a także – następnie – wykonanie pustego szablonu dokumentu tekstowego pod wskazane wymagania (pusty plik word z parametrami ustawionymi tak, aby od początku móc pisać zgodnie z wymaganiami uczelni (wymagania edytorskie i wymagania dotyczące struktury pracy), nie tracąc później czasu na dokonywanie poprawek). 4. Przykładowy wzorzec pracy dyplomowej napisanej na taki sam lub podobny temat, do którego klient może zerkać w poszukiwaniu dodatkowych inspiracji. 5. Pomoc przy rozdziale praktycznym, tj.: rozpisaną strukturę tego rozdziału ze wskazaniem co należy zrobić oraz pomoc w pozyskaniu materiałów badawczych. 6. Gdy cała praca będzie już gotowa i sprawdzona, a także zatwierdzona przez promotora uczelnianego, Administrator Danych pomoże w edycji końcowej. 7. Udzielenie konsultacji na temat sposobu wykonania opracowania lub związanych z pisaniem i obroną prac dyplomowych ogólnie. 8. Weryfikowaniu postępów wykonania opracowania po zapytaniu Kupującego. Wszystkie wymienione elementy asysty rozszerzonej są możliwe do uzyskania, ale jednocześnie pełne zrealizowanie umowy nie wymaga ich zrealizowania przez Administratora Danych, tj. to z inicjatywy Administratora Danych lub na prośbę klienta rozpoczyna się realizacja danego punktu, stąd nie są one obligatoryjne. Generalnie, usługa polegać będzie na pozostawaniu przez Administratora Danych w gotowości do świadczenia elementów wsparcia merytorycznego i koncepcyjnego w zakresie organizacji procesu pisania pracy dyplomowej i/lub dostarczenia klientowi wiedzy wartościowej w opinii Administratora Danych dla jakościowo lepszego poradzenia sobie z procesem pisania przez klienta jego pracy dyplomowej, co realizowane będzie za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, w tym przede wszystkim pocztą elektroniczną (e-mail). Administrator Danych zastrzega, że zakres i jakość prowadzonej w ten sposób pomocy uzależniona będzie m.in. od zaangażowania i samodzielności klienta. Czas świadczenia asysty wynosić będzie maksymalnie 61 dni od daty jej zamówienia przez klienta. Po wygaśnięciu trwania usługi, Administrator Danych nie jest już niczym zobowiązany względem Kupującego. Strony umowy sprzedaży-zakupu w zakresie asysty mogą w prowadzonej korespondencji e-mail zmienić pierwotnie ustalenia, w tym zawarte w opisie informacyjnym oraz niniejszym Regulaminie Ogólnym, pod warunkiem obopólnej zgody. Zakres asysty można chociażby rozszerzyć na dodatkowe działania Administratora Danych lub zintensyfikować, albo wydłużyć – za dodatkową opłatą, wyliczoną zgodnie z indywidualnymi ustaleniami poczynionymi w korespondencji elektronicznej między stronami. Administrator Danych oświadcza, iż wykonywane usługi są jedynie pomocą (np. wzorcem, ekspertyzą, materiałem, informacją, korepetycją, skorygowaniem tekstu wzorcowego) przy samodzielnym tworzeniu pracy pisemnej przez klienta. Po wykonaniu usługi Administrator Danych nie odpowiada za sposób wykorzystania tego efektów przez klienta. Kupujący użytkuje wówczas wszelkie przesłane w ramach wykonania usługi materiały i dostarczone mu informacje według własnej woli, co potwierdza akceptując niniejszy regulamin. Administrator Danych informuje Kupującego, iż efekty jego pracy, powstałe w toku realizacji usługi, winien on wykorzystywać z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązującego w Polsce, a w szczególności Prawa Autorskiego oraz art. 272 KK. Odpowiedzialność za sprzeczne z przepisami kodeksu karnego czy prawem autorskim wykorzystanie publikacji Administratora Danych, spoczywa na Kupującym. Usługa jest świadczone według potrzeb Kupującego, wykonywana w miarę dostępności potrzebnych materiałów. Za podstawę do wykonania usługi uznaje się pytania i prośby formułowane w korespondencji mailowej, a także wytyczne dotyczące standardów pisania dostarczone przez Klienta. W przypadku braku wyszczególnienia wytycznych zastosowanie mają dowolne uznane przez Administratora Danych. 

4) „Potężny Pakiet Wiedzy – praca dyplomowa na JUŻ (S3) [wersja 10]” – produkt ten stanowi zestaw 10 publikacji elektronicznych (ebooków) autorstwa Administratora Danych, w których zamieszczono przykładowe wzory opracowań o parametrach i wytycznych zbliżonych do typowych znanych Administratorowi Danych standardów formalnych dla prac dyplomowych. Wariant ten nie umożliwia wymiany publikacji elektronicznych na inne, niż przekazał Administrator Danych. Kupujący akceptuje fakt, że przykłady udostępniane w ramach tego produktu mogą pomóc mu napisać pracę dyplomową szybciej i jakościowo lepszą, jednak nie jest to niczym gwarantowane przez Administratora Danych. Największy wpływ na proces pisania pracy dyplomowej ma bowiem klient poprzez swoje zaangażowanie, umiejętności i poświęcony na to czas.  Dodatkowo, Administrator Danych oświadcza, iż posiada pełnię praw do komercyjnego dysponowania każdą publikacją składającą się na ten pakiet. Klient wykupując dostęp do pakietu otrzymuje licencję niewyłączną na dowolne korzystanie z publikacji dla celów własnych związanych z pisaniem własnej pracy dyplomowej. Administrator Danych oświadcza, iż wykonywane usługi są jedynie pomocą (np. wzorcem, ekspertyzą, materiałem, informacją, korepetycją, skorygowaniem tekstu wzorcowego) przy samodzielnym tworzeniu pracy pisemnej przez klienta. Po wykonaniu usługi Administrator Danych nie odpowiada za sposób wykorzystania tego efektów przez klienta. Kupujący użytkuje wówczas wszelkie przesłane w ramach wykonania usługi materiały i dostarczone mu informacje według własnej woli, co potwierdza akceptując niniejszy regulamin. Administrator Danych informuje Kupującego, iż efekty jego pracy, powstałe w toku realizacji usługi, winien on wykorzystywać z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązującego w Polsce, a w szczególności Prawa Autorskiego oraz art. 272 KK. Odpowiedzialność za sprzeczne z przepisami kodeksu karnego czy prawem autorskim wykorzystanie publikacji Administratora Danych, spoczywa na Kupującym. 

5) „Potężny Pakiet Wiedzy – praca dyplomowa na JUŻ (S3) [wersja 25]” – produkt ten stanowi zestaw 25 publikacji elektronicznych (ebooków) autorstwa Administratora Danych, w których zamieszczono przykładowe wzory opracowań o parametrach i wytycznych zbliżonych do typowych znanych Administratorowi Danych standardów formalnych dla prac dyplomowych. Wariant ten umożliwia wymianę do 5 publikacji elektronicznych na inne, niż przekazał Administrator Danych (lista dostępnych publikacji udostępniana jest na prośbę Kupującego). Kupujący akceptuje fakt, że przykłady udostępniane w ramach tego produktu mogą pomóc mu napisać pracę dyplomową szybciej i jakościowo lepszą, jednak nie jest to niczym gwarantowane przez Administratora Danych. Największy wpływ na proces pisania pracy dyplomowej ma bowiem klient poprzez swoje zaangażowanie, umiejętności i poświęcony na to czas.  Dodatkowo, Administrator Danych oświadcza, iż posiada pełnię praw do komercyjnego dysponowania każdą publikacją składającą się na ten pakiet. Klient wykupując dostęp do pakietu otrzymuje licencję niewyłączną na dowolne korzystanie z publikacji dla celów własnych związanych z pisaniem własnej pracy dyplomowej. Administrator Danych oświadcza, iż wykonywane usługi są jedynie pomocą (np. wzorcem, ekspertyzą, materiałem, informacją, korepetycją, skorygowaniem tekstu wzorcowego) przy samodzielnym tworzeniu pracy pisemnej przez klienta. Po wykonaniu usługi Administrator Danych nie odpowiada za sposób wykorzystania tego efektów przez klienta. Kupujący użytkuje wówczas wszelkie przesłane w ramach wykonania usługi materiały i dostarczone mu informacje według własnej woli, co potwierdza akceptując niniejszy regulamin. Administrator Danych informuje Kupującego, iż efekty jego pracy, powstałe w toku realizacji usługi, winien on wykorzystywać z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązującego w Polsce, a w szczególności Prawa Autorskiego oraz art. 272 KK. Odpowiedzialność za sprzeczne z przepisami kodeksu karnego czy prawem autorskim wykorzystanie publikacji Administratora Danych, spoczywa na Kupującym. 

6) „Potężny Pakiet Wiedzy – praca dyplomowa na JUŻ (S3) [wersja 100]” – produkt ten stanowi zestaw 100 publikacji elektronicznych (ebooków) autorstwa Administratora Danych, w których zamieszczono przykładowe wzory opracowań o parametrach i wytycznych zbliżonych do typowych znanych Administratorowi Danych standardów formalnych dla prac dyplomowych. Wariant ten umożliwia wymianę do 10 publikacji elektronicznych na inne, niż przekazał Administrator Danych (lista dostępnych publikacji udostępniana jest na prośbę Kupującego). Dodatkowo, ten produkt zawiera gratis usługę polegającą na pozostawaniu przez Administratora Danych w gotowości do świadczenia elementów wsparcia merytorycznego i koncepcyjnego w zakresie organizacji procesu pisania pracy dyplomowej i/lub dostarczenia klientowi wiedzy wartościowej w opinii Administratora Danych dla jakościowo lepszego poradzenia sobie z procesem pisania przez klienta jego pracy dyplomowej, co realizowane będzie za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, w tym przede wszystkim pocztą elektroniczną (e-mail). Administrator Danych zastrzega, że zakres i jakość prowadzonej w ten sposób pomocy uzależniona będzie m.in. od zaangażowania i samodzielności klienta. Czas świadczenia asysty wynosić będzie maksymalnie 30 dni od daty jej zamówienia przez klienta. Po wygaśnięciu trwania usługi, Administrator Danych nie jest już niczym zobowiązany względem Kupującego. Kupujący akceptuje fakt, że przykłady udostępniane w ramach tego produktu mogą pomóc mu napisać pracę dyplomową szybciej i jakościowo lepszą, jednak nie jest to niczym gwarantowane przez Administratora Danych. Największy wpływ na proces pisania pracy dyplomowej ma bowiem klient poprzez swoje zaangażowanie, umiejętności i poświęcony na to czas.  Dodatkowo, Administrator Danych oświadcza, iż posiada pełnię praw do komercyjnego dysponowania każdą publikacją składającą się na ten pakiet. Klient wykupując dostęp do pakietu otrzymuje licencję niewyłączną na dowolne korzystanie z publikacji dla celów własnych związanych z pisaniem własnej pracy dyplomowej. Administrator Danych oświadcza, iż wykonywane usługi są jedynie pomocą (np. wzorcem, ekspertyzą, materiałem, informacją, korepetycją, skorygowaniem tekstu wzorcowego) przy samodzielnym tworzeniu pracy pisemnej przez klienta. Po wykonaniu usługi Administrator Danych nie odpowiada za sposób wykorzystania tego efektów przez klienta. Kupujący użytkuje wówczas wszelkie przesłane w ramach wykonania usługi materiały i dostarczone mu informacje według własnej woli, co potwierdza akceptując niniejszy regulamin. Administrator Danych informuje Kupującego, iż efekty jego pracy, powstałe w toku realizacji usługi, winien on wykorzystywać z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązującego w Polsce, a w szczególności Prawa Autorskiego oraz art. 272 KK. Odpowiedzialność za sprzeczne z przepisami kodeksu karnego czy prawem autorskim wykorzystanie publikacji Administratora Danych, spoczywa na Kupującym. 

 
 

3.9. Z mocy postanowień ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych przyjęte jest, iż przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór). Utworami tymi są między innymi utwory wyrażone słowem, symbolami, znakami graficznymi (literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe). Treść sprzedawanych na Stronie Internetowej produktów elektronicznych, publikacji, jako dzieło autorskie (utwór), podlega prawnej ochronie. Bez pisemnej zgody Administratora Danych nie wolno produktów cyfrowych (w szczególności ebooków) publikować, powielać, przekazywać osobom trzecim, odsprzedawać – ani w całości, ani w części. Klient, który uzna tekst publikacji za wartościowy, powinien skorzystaj z możliwości rekomendacji tych produktów.

3.10. Produkty elektroniczne będą udostępniane klientom po ich opłaceniu i po upłynięciu 14-dniowego okresu możliwego odstąpienia od umowy zawieranej drogą elektroniczną, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, o ile klient nie zrezygnuje z prawa do odstąpienia, co może uczynić zaznaczając odpowiednio opisane pole w formularzu zamówienia, gdy składa zamówienie poprzez formularz zamówienia. Dokonanie zamówienia z zamiarem zachowania 14-dniowego okresu możliwego odstąpienia od umowy zawieranej na odległość możliwe jest poprzez kontakt klienta z Administratorem Danych poprzez udostępniony e-mail. W przypadku składania przez klienta zamówienia przez formularz zamówienia udostępniany na Stronie Internetowej i rezygnacji z prawa do odstąpienia, produkty cyfrowe zostaną udostępnione klientowi niezwłocznie po przetworzeniu zamówienia i płatności za zamówienie, poprzez ich przesłanie bezpośrednio na adres poczty elektronicznej klienta, który podany został w formularzu zamówienia, albo poprzez ich udostępnienie do pobrania bezpośrednio na Stronie Internetowej, albo z poziomu konta użytkownika (o ile takie zostanie założone), albo też wszystkimi tymi drogami jednocześnie. Proces udostępniania zamówionych produktów cyfrowych realizowany jest automatycznie przez system informatyczny Strony Internetowej, a czas oczekiwania na udostępnienie może być różny z uwagi na aktualną ilość przetwarzanych przez system zamówień. Administrator Danych zastrzega sobie maksymalny czas na udostępnienie zamówionych i opłaconych produktów elektronicznych jako 24 godziny od zaksięgowania wpłaty za te produkty w pełnej wysokości na koncie bankowym Administratora Danych. Najczęściej będzie to jednak miało miejsce w kilkanaście minut po opłaceniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zamówionych i opłaconych produktów poprzez ich udostępnienie w czasie 24 godzin klienci powinni skontaktować się z Administratorem Danych w celu zweryfikowania zdarzenia. Wówczas, Administrator Danych ma możliwość manualnego przesłania zakupionych produktów elektronicznych na podany przez klienta w formularzu zamówienia adres poczty elektronicznej.

3.11. Usługi, asysta i indywidualne zlecenie będą realizowane w zakresie i czasie ustalanym indywidualnie w korespondencji elektronicznej (głównie poprzez e-mail) pomiędzy stronami umowy sprzedaży-zakupu, tj. Administratorem Danych a klientem, niemniej jednak w granicach opisanych w opisie informacyjnym. Po złożeniu zamówienia na usługę, asystę lub indywidualne zlecenie, pierwszy kontakt Administratora Danych z klientem nastąpi w czasie maksymalnie 24 godzin, chyba że w opisie informacyjnym podano dłuższy czas lub aktualnie Administrator Danych przetwarza i odpowiada na dużą ilość zapytań od klientów – może to wydłużyć czas pierwszego kontaktu. Po uzgodnieniu zakresu usługi, asysty lub indywidualnego zlecenia, jego realizacja odbywa się zgodnie z etapami, które zostały indywidualnie ustalone z klientem w korespondencji e-mail. Jakiekolwiek zmiany mogą mieć miejsce po ustaleniu z klientem i ich akceptacji – wszystkie ustalenia następują poprzez wysłanie wiadomości e-mail z taką informacją. Ze względu na termin wykonania usługi i charakter świadczenia umownego o właściwościach określonych przez zamawiającego w złożonym przez niego mailowo dyspozycji oraz ściśle związanym z jego osobą, jak również z uwagi na charakter zamówienia nie podlegający zwrotowi lub możliwości zbycia innym podmiotom akceptując niniejszy regulamin Kupujący zgadza się na natychmiastowe przekazanie przedmiotu zamówionej usługi do realizacji i natychmiastowe rozpoczęcie jej świadczenia. Przyjmuję przy tym do wiadomości, że traci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą rozpoczęcia jej realizacji.

3.12. W przypadku produktów elektronicznych i usług, których komponentem jest zapewnienie możliwości kontaktu z Administratorem Danych, m.in. w ramach udzielania przez Administratora Danych klientowi wyjaśnień lub przekazywania dalszych przykładów, Administrator Danych zobowiązuje się do odpowiadania na e-maile i zapytania klienta bez zbędnej zwłoki, zgodnie z kolejnością zapytań napływających od różnych klientów, którzy wykupili tą samą usługę lub produkt elektroniczny, zgodnie z osobistym przeświadczeniem Administratora Danych o istotności danych zapytań. W przypadku zapytań prostych, które nie wymagają od Administratora Danych gromadzenia specjalistycznej wiedzy, deklarowany czas odpowiedzi na e-mail klienta wyniesie do 24 godzin, co może zważywszy na opisane okoliczności ulec wydłużeniu. W przypadku zapytań złożonych, które wymagają od Administratora Danych gromadzenia specjalistycznej wiedzy bądź które są wielowątkowe, deklarowany czas odpowiedzi na e-mail klienta wyniesie do 72 godzin, co może zważywszy na okoliczności ulec wydłużeniu. Jednocześnie klient zobowiązuje się do równie płynnego jak Administrator Danych i bez zbędnej zwłoki dostarczania informacji zwrotnych, w tym odpowiedzi na zapytania Administratora Danych, w szczególności te istotne dla poprawnego zrealizowania przez Administratora Danych jego obowiązków umownych. W przeciwnym razie, klient akceptuje postanowienie, że nie będzie dochodził roszczeń i nie będzie składał zażaleń względem Administratora Danych, w tym w zakresie dynamiki prowadzonej korespondencji elektronicznej.

3.13. W przypadku znajdowania się w koszyku zarówno produktów elektronicznych, jak i usług, asysty lub zamówienia indywidualnego zlecenia, produkty elektroniczne będą udostępniane zgodnie z punktem 3.10., zaś pozostałe wskazane kategorie – zgodnie z punktem 3.11.

3.14. Każdorazowo i względem każdego klienta osobno Administrator Danych będzie starał się dostosowywać i racjonalizować czas oraz merytoryczną treść odpowiedzi na wiadomości e-mail.  

3.15. Rozpoczęcie realizacji zobowiązań umownych Administratora Danych następuje nie wcześniej niż po otrzymaniu stosownej zapłaty, chyba że indywidualnie strony umowy ustaliły inaczej.

3.16. W ramach indywidualnego zlecenia klient może (po mailowym omówieniu tego i ustaleniu szczegółów z Administratorem Danych) zamówić przygotowanie bardziej kompletnego wzoru pracy dyplomowej, zaliczeniowej oraz wszystkich innych, na indywidualne zlecenie, zgodnie ze swoimi indywidualnymi wytycznymi. Zamówienia na tego rodzaju opracowania przyjmowane są przez Administratora Danych tylko w ostateczności i w ramach wyjątków, w szczególności w wyniku zrozumienia przez Administratora Danych trudnej sytuacji, w jakiej znalazł się klient, i stąd jego chęci uzyskania jak najbardziej odpowiadającego zakresowi jego pracy dyplomowej materiału wejściowego, co zdecydowanie może przyspieszyć samodzielne pisanie. Każdy taki materiał, który zostaje przygotowany przez Administratora Danych z uwagi na działającą Stronę Internetową i przekazany jest klientowi, ma jednak nadal charakter informacyjny i stanowi jedynie wzór, przykład, bazę wyjściową, która może posłużyć do napisania własnej pracy dyplomowej, opracowania naukowego lub innej samodzielnej pracy pisemnej. W ofercie nie znajduje się realizacja i przygotowanie gotowych, dedykowanych prac magisterskich, licencjackich, dyplomowych, czy zaliczeniowych.

3.17. Klient, który jest zainteresowany przygotowaniem indywidualnego zlecenia składa zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz. Rozpoczęcie współpracy poprzedzone jest uprzednim ustaleniem warunków, takich jak: zakres wykonania usługi, objętość opracowania, wymagany termin jego zdania klientowi w całości oraz cena wraz z zasadami płatności. Opracowanie jest redagowane według potrzeb klienta, w miarę dostępności potrzebnych materiałów, przy czym swoje wymagania powinien on określić przed przystąpieniem Administratora Danych do pracy. Na podstawie złożonego zapytania oraz dalszych ustaleń, Administrator Danych dokonuje wyceny. Za podstawę wykonania indywidualnego zlecenia uznaje się jego umówiony tytuł i/lub temat oraz wytyczne. W przypadku braku wyszczególnienia wytycznych zastosowanie mają dowolne uznane przez Administratora Danych (w szczególności: tekst czcionka 12 Times New Roman 1,5 jedn. odstępu między wierszami).

3.18. Klient zobowiązany jest do przekazania wszelkich wytycznych i sugestii, według których realizowana jest dana usługa, asysta lub indywidualne zlecenie, i oświadcza, iż dokonał tego w korespondencji mailowej poprzedzającej rozpoczęcie realizacji zamówienia na usługę, asystę lub indywidualne zlecenie przez Administratora Danych, a jeśli nie było takiej możliwości, to maksymalnie do 72 godzin po uzyskaniu pierwszego kontaktu od Administratora Danych. Wiążące są jedynie wytyczne i sugestię niezakwestionowane przez Administratora Danych. Administrator Danych może, ale nie ma obowiązku korygowania gotowego materiału wedle treści wytycznych przesłanych przez klienta po rozpoczęciu realizacji danego zlecenia.

  1. DALSZE WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

4.1. Administrator Danych oraz Strona Internetowa nie ponoszą odpowiedzialności za wykorzystanie treści dostępnych na Stronie Internetowej oraz materiałów udostępnianych klientowi w sposób niezgodny z prawem. Administrator Danych oraz Strona Internetowa nie ponoszą odpowiedzialności za wykorzystanie treści dostępnych na Stronie Internetowej (w tym artykułów blogowych i opisów informacyjnych) oraz treści cyfrowych udostępnianych klientowi do własnych celów klienta.

4.2. Treści przedstawione na Stronie Internetowej nie stanowią porad czy wskazówek specjalistycznych (np. edukacyjnych) i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego lub prawnego, ani też do konkretnej sytuacji indywidualnego odwiedzającego stronę. Użytkownik oświadcza, że rozumie, iż konstrukcja językowo-stylistyczna i gramatyczna opisów informacyjnych na Stronie Internetowej nie stanowi wiążących Administratora Danych względem odwiedzających stronę: zapewnień, gwarancji, obietnic – użytkownik nie będzie zatem w ten sposób jej odbierał. Treści przedstawione na Stronie Internetowej oraz w udostępnianych produktach cyfrowych klient powinien poddawać generalizacji i traktować je jako najbardziej ogólny przykład. Jeśli odwiedzający stronę chce uzyskać pomoc indywidualną, dedykowaną sobie i w konkretnym zakresie, powinien skontaktować się z Administratorem Danych na podane dane kontaktowe celem ustalenia możliwych kierunków współpracy.

4.3. Administrator Danych oraz Strona Internetowa nie ponoszą odpowiedzialności wobec klientów oraz osób trzecich za uzyskanie przez klienta określonego stopnia aprobaty lub zaliczenia pracy dyplomowej przygotowanej przez klienta przy pomocy materiałów informacyjnych, produktów elektronicznych, usług, asysty, świadczonych lub dostarczonych przez Administratora Danych, w tym za pośrednictwem Strony Internetowej. Dotyczy to w szczególności oceny uzyskanej przez klienta podczas obrony pracy dyplomowej. Klient samodzielnie będzie ustalać zgodny z jego przekonaniem o pozostawaniu w zgodności z prawem powszechnie obowiązującym zakres i stopień użycia przygotowanej przez Administratora Danych pomocy, materiałów informacyjnych, produktów elektronicznych, usług, asysty, świadczonych lub dostarczonych, w taki sposób, aby nie łamać swoim działaniem lub zaniechaniem działania przepisów prawa powszechnie obowiązujących, a tym regulaminów wewnętrznych szkół wyższych.

4.4. Treści umieszczone na Stronie Internetowej, w tym opisy informacyjne, są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że obok tych treści lub w ich zakresie wyraźnie wskazano inaczej.

4.5. W przypadku klientów będących konsumentami Administrator Danych  może w ostateczności wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej dotyczącej zapewniania funkcjonalności konta i usunąć konto lub pozbawić go wybranych uprawnień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez klienta postanowień niniejszego Regulaminu Ogólnego, tj. w szczególności w przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że klient kopiuje produkty elektroniczne i inne treści Administratora Danych lub udostępnia je podmiotom trzecim (narusza Prawa autorskie i własność intelektualną działając niezgodnie z udzieloną niniejszym regulaminem licencją niewyłączną), albo podaje Administratorowi Danych dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Strony Internetowej w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jej zasobów.

4.6. Zgodnie z obowiązującym prawem klientom przysługuje 14 dniowy okres na odstąpienie od umowy zawieranej drogą elektroniczną. Produkty elektroniczne i usługi dostępne na Stronie Internetowej dostarczane drogą elektroniczną mogą być zwrócone o ile nie został zainicjowany proces pobierania lub transmisji strumieniowej drogą cyfrową bądź też nie rozpoczęło się świecenie usługi lub asysty (np. nastąpiła odpowiedź Administratora Danych na mailowe zapytanie klienta). Każdy klient może zrezygnować z prawa do odstąpienia od umowy wcześniej i otrzymać zamówione produkty/usługi niezwłocznie – brak zgody oznacza wysłanie produktów lub rozpoczęcie świadczenia usługi po 14 dniach od daty zakupu.

4.7. Wykonane przez Administratora Danych w ramach realizowanej usługi lub zamówionego indywidualnego zlecenia opracowanie, materiał, treść cyfrowa, może być wykorzystane tylko w sposób nienaruszający przepisów Prawa Autorskiego oraz Art.272 KK. Administrator Danych nie ponosi odpowiedzialności za dalsze użytkowanie i sposób wykorzystania przygotowanego materiału, opracowania, treści cyfrowej  przez klienta po dostarczeniu mu tych ich.

4.8. Oprócz zobowiązań dotyczących płatności żadna ze stron umowy sprzedaży-zakupu nie będzie ponosić odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu jakiegokolwiek zobowiązania wynikającego z umowy, jeśli niewykonanie lub opóźnienie będzie skutkiem dowolnych okoliczności pozostających poza możliwą kontrolą, w tym — bez ograniczeń — działań siły wyższej, wojny, aktów terroru, zamieszek, poważnej choroby Administratora Danych, awarii sieci internetowej lub energetycznej, braku lub nieistnienia fachowej literatury potrzebnej do wykonania indywidualnego zlecenia, itp.

  1. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGA ZAKUPÓW

5.1. Zawarcie umowy sprzedaży-zakupu między klientem a Administratorem Danych następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia lub mailowo. Celem niezakłóconego dokonania zakupu klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na podstronach Strony Internetowej.

5.2. O cenie końcowej (do zapłaty) oraz jej składowych klient jest informowany na stronie z formularzem zamówienia w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez klienta woli związania się umową sprzedaży-zakupu, bądź też w kolejnych wiadomościach e-mail od Administratora Danych.

5.3. Zarys ramowy procedury zawarcia umowy sprzedaży-zakupu na Stronie Internetowej za pomocą formularza zamówienia jest następujący:

1) Złożenie przez klienta zamówienia w ramach funkcjonalności sklepu internetowego na Stronie Internetowej na pozycje koszyka. Celem złożenia zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji Regulaminu Ogólnego i Polityki Prywatności. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania zamówienia. Następnie, konieczne jest wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Stronę Internetową poprzez kliknięcie przez klienta przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za pozycje zamówienia. Wysłanie przez klienta zamówienie stanowi oświadczenie woli klienta zawarcia z Administratorem Danych umowy sprzedaży-zakupu, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu ogólnego.

2) Niezwłocznie po złożeniu zamówienia (przesłanie formularza zamówienia) Administrator Danych potwierdza jego otrzymanie przesyłanym automatycznie e-mailem (na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta) i/lub wyświetloną na Stronie Internetowej informacją oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia zawiera przynajmniej oświadczenia Administratora Danych o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży-zakupu między klientem a Administratorem Danych. Jednocześnie, realizacja obowiązków umownych ze strony Administratora Danych następuje po otrzymaniu stosownej płatności za przedmiot umowy (lub później, jeśli tak wynika z opisu informacyjnego i klient nie wyraził na to dezaprobaty – co w szczególności może dotyczyć produktów lub usług zamawianych w przedsprzedaży).

5.4. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są bezpośrednio na Stronie Internetowej na podstronie z formularzem zamówienia. Administrator Danych udostępnia klientowi następujące podstawowe sposoby płatności:

1) Płatność przelewem na rachunek bankowy Administratora Danych, który wyświetlany jest po kliknięciu przez klienta przycisku „Kupuję i płacę” oraz przesyłany e-mailem na adres poczty elektronicznej podany przez klienta m.in. w wiadomości zawierającej potwierdzenie złożenia zamówienia.

2) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24 – obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi operator płatności.

5.5. W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży-zakupu. W przypadku płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą system informatyczny Strony Internetowej umożliwia bezpośrednie przejście do systemu płatniczego operatora płatności po przesłaniu zamówienia. Stąd, gdy kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem Przelewy24, zostanie on przeniesiony na stronę transakcyjną tego serwisu celem dokonania płatności za zamówienie. Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach internetowych odpowiednich banków oraz za pośrednictwem systemu Przelewy24.

5.6. Utrwalenie oraz udostępnienie klientowi treści zawieranej umowy sprzedaży-zakupu następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu Ogólnego na Stronie Internetowej oraz przesłanie klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Administrator Danych, na życzenie klienta, umożliwia zawarcie umowy w formie pisemnej, w sposób dorozumiany, co nie jest wymagane dla jej skuteczności.

5.7. Dostawy produktów cyfrowych następują w postaci przesyłki elektronicznej, co polega na przesłaniu klientowi na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej linku internetowego (adresu URL) umożliwiającego pobranie produktu i zapisanie na urządzeniu końcowym klienta (w tym celu należy kliknąć na link albo wpisać go w oknie przeglądarki internetowej), albo też poprzez zamieszczenie zakupionych produktów cyfrowych bezpośrednio jako załączników wiadomości e-mail od Administratora Danych. Wysyłka produktu cyfrowego do pobrania lub dostępu, następuje niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie informacyjnym danego produktu (szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego produktu). Odbiór indywidulanego zlecenia przez klienta następuje za pośrednictwem korespondencji elektronicznej na podany przez kupującego adres e-mail.

5.8. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na odpowiedniej podstronie Strony Internetowej lub mailowo, wybór formy płatności i dokonanie zapłaty.

5.9. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” ma świadomość, iż zawarcie umowy sprzedaży-zakupu związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Administratorowi Danych zapłaty.

5.10. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podany przez klienta w formularzu zamówienia.

5.11. Administrator Danych zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów elektronicznych i usług prezentowanych w ramach funkcjonalności sklepu internetowego na Stronie Internetowej, wprowadzania nowych pozycji asortymentowych lub ich wycofywania, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania materiałów nieodpłatnych (gratisów). Nie ma to  wpływu na zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie jakiejkolwiek ze zmian. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony i zawarty w opisie informacyjnym, przy czym Administrator Danych zastrzega sobie, iż może zdarzyć się tak, że tożsame sobie promocje mogą występować bezpośrednio po sobie.

5.12. Jeśli kupujący nie może uzyskać́ dostępu do zakupionego produktu cyfrowego lub nie może go pobrać na własne urządzenie przy wykorzystaniu przesłanego mu w wiadomości e-mail odnośnika (linku internetowego), powinien jak najszybciej, nie później niż w terminie 7 dni od dnia opłacenia zamówienia, skontaktować́ się̨ drogą mailową z Administratorem Danych w celu wyjaśnienia sprawy.

5.13. Umowa sprzedaży-zakupu dotycząca wyłącznie indywidualnego zlecenia zostaje zrealizowana w całości w momencie przesłania kompletnego wzoru opracowania lub innej zamówionej i ustalonej do wykonania przez strony treści cyfrowej, na adres mailowy klienta.

5.14. Klient ma prawo do uzyskania jednorazowej poprawki otrzymanego indywidualnego zlecenia. Jest ona wykonywana z uwzględnieniem czasu niezbędnego dla właściwej jej realizacji, w czasie ustalanym indywidualnie (do 3 tygodni od momentu zgłoszenia – najczęściej 7 dni). Możliwy termin jej zgłaszania strony ustalają na 30 dni. Nieodpłatna korekta przysługuje raz, dlatego zaleca się, aby zlecać ją po przeanalizowaniu wszystkich wymaganych zmian. Administrator Danych zastrzega sobie prawo do realizacji wnoszonych przez klientów zmian według najbliższych wolnych terminów dni roboczych, wyłączając przerwy wakacyjno-urlopowe. Tekst wykonany według uprzednio podanych wytycznych nie podlega korekcie edycyjnej, redakcyjnej lub innej według nowych wytycznych i jest uznany za prawidłowy, chyba że ustalono inaczej w korespondencji mailowej poprzedzającej wykonanie przedmiotu umowy. Niezgłoszenie żądania poprawek przez klienta oznacza, że przyjął on przekazane dzieło lub jego część jako wykonane.  Przyjęcie dzieła lub jego części za wykonane następuje również wcześniej poprzez wyraźne stwierdzenie tego faktu przez klienta w korespondencji mailowej. Zgłoszone poprawki powinny dotyczyć kwestii merytorycznych, formalnych albo językowych. Dopisanie kolejnych treści w opracowaniu (poszerzenie indywidualnego zlecenia) wiąże się z uiszczeniem dodatkowej opłaty, która wymagać będzie wyceny ze strony Administratora Danych, tak samo jak przeprowadzenie korekt lub przeredagowania tekstu w zakresie wykraczającym poza ramy spisane w regulaminie ogólnym lub względem wytycznych niepodanych przed rozpoczęciem prac nad danym zleceniem klienta przez Administratora Danych.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

6.1. Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny (o ile nie zrezygnował z prawa do odstąpienia), składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na adres siedziby lub e-mail Administratora Danych. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Przed wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu klient powinien zweryfikować, czy nie zrezygnował wcześniej z prawa do odstąpienia.

6.2. W przypadku odstąpienia od umowy w terminie do tego przewidzianym, Administrator Danych zwraca klientowi wpłaconą kwotę zakupu nie później niż w terminie 14 dni od daty skutecznego poinformowania Administratora Danych o odstąpieniu. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

6.3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeżeli spełnianie świadczenia (np. jego pobranie i otwarcie), rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora Danych, o utracie prawa odstąpienia od umowy.

6.4. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli spełnienie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu Elektronicznego nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (czyli przed upływem 14 dni, Klient otrzymał Produkt wcześniej). Klient poprzez akceptację niniejszego Regulaminu Ogólnego w przypadku składania zamówienia poprzez formularz zamówienia dostępny na Stronie Internetowej wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do produktu cyfrowego i/lub usług przed terminem, o którym mowa w ust. 6.1. i jest świadomy utraty prawa do odstąpienia od umowy.

6.5. W przypadku zamówionych usług, których wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Klient akceptuje, że żądanie konsumenta o rozpoczęciu wykonania usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy występuje i dorozumiane jest m.in. w sytuacji, gdy klient wskazuje w korespondencji mailowej prowadzonej z Administratorem Danych, że chciałby otrzymać określony zakres usług w czasie krótszym niż 14 dni lub w czasie dłuższym niż 14 dni w przypadku, gdy zachowanie tego terminu przez Administratora Danych wymagałoby rozpoczęcie przez niego prac wcześniej niż w terminie 14 dni.

6.6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Administrator Danych wykonał usługę w pełni za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora Danych utraci prawo odstąpienia od umowy, co następuje niniejszym regulaminem; 2) w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wytworzony według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora Danych o utracie prawa odstąpienia od umowy, co następuje niniejszym regulaminem.

6.7. Ze względu na termin wykonania indywidualnych zleceń i charakter tego świadczenia umownego o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu i wytycznych przedstawionych w korespondencji mailowej oraz ściśle związanym z jego osobą, jak również z uwagi na  charakter zamówienia niepodlegający zwrotowi lub możliwości zbycia innym podmiotom, akceptując niniejszy regulamin kupujący zgadza się na natychmiastowe przekazanie jej przedmiotu do realizacji i natychmiastowe rozpoczęcie wykonywania umowy przez Administratora Danych. Przyjmuję przy tym do wiadomości, że traci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą rozpoczęcia jej realizacji.

  1. REKLAMACJE

7.1. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych przez Administratora Danych oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Strony Internetowej klient może składać na przykład: 1) pisemnie na adres siedziby Administratora Danych, 2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: admin@drugipromotor.pl. Polecaną formą składania wszelkich uwag odnośnie zamówienia, informujących o wadach produktu elektronicznego, lub też reklamacji, jest forma elektroniczna (e-mail oraz ewentualne załączniki wskazujące na stan faktyczny).

7.2. Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji: 1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; 2) żądania klienta; 3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Ma to formę jedynie zalecenia i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Reklamacja powinna jednak zawierać dane umożliwiające identyfikację klienta i jego zamówienia (imię i nazwisko, adres e-mail).

7.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Administratora Danych następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Administrator Danych poinformuje klienta o rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację, a w przypadku reklamacji złożonej pocztą tradycyjną – na adres zwrotny wskazany przez składającego reklamację.

7.4. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego, o ile zachodzą ku temu przesłanki.

7.5. Podstawa i zakres odpowiedzialności Administratora Danych względem klienta, jeżeli sprzedany produkt cyfrowy ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

7.6. Administrator Danych udostępnia dodatkowo dla produktów zaczynających się od „Potężny Pakiet Wiedzy – praca dyplomowa na JUŻ (S3)” formę gwarancji polegającej na możliwości zwrotu dla klienta w czasie 30 dni od opłacenia zamówienia na ten produkt elektroniczny części zapłaty ustalanej proporcjonalnie do ilości niepobranych przez klienta elementów pakietu, przy czym – z uwagi na rabatowanie ilościowe – kwota zwrotu za sztukę (jedną publikację) w ramach pakietu, która nie zostanie pobrana przez Kupującego, jest różna w zależności od ilości publikacji pobranych przez Kupującego i ustalana subiektywnie oraz każdorazowo indywidualnie przez Administratora Danych, na co Kupujący w pełni się zgadza. Kwota zwrotu ustalana jest indywidualnie przez Administratora Danych i może wynosić maksymalnie do 80% wartości pakietu. Jednocześnie, Kupujący zobowiązuje się do pobrania i przetestowania minimum 11% publikacji zakupionego pakietu. Skorzystanie z opisanej tutaj formy gwarancji nie jest obligatoryjne dla Kupujących. Jeśli Kupujący zechce jednak skorzystać z tej dodatkowo udostępnianej opcji gwarancji, musi złożyć Administratorowi Danych oświadczenie woli mailowo. Wówczas procedura rozpatrywania przebiega następująco: 1) Administrator Danych odbiera Kupującemu dostęp do elementów (publikacji) z wykupionego pakietu, które na daną chwilę nie zostały przez Kupującego pobrane. 2) Administrator Danych odczytuje z danych systemu WordPress ilość pobranych przez Klienta publikacji i oblicza, jaki procent całego udostępnionego pakietu one stanowią. 3) Administrator Danych przesyła Kupującemu informację o naliczonej kwocie możliwego zwrotu. Na tym etapie Klient może zaakceptować zwrot w zaproponowanej wysokości i otrzymać przelew zwrotny na konto bankowe, z którego uprzednio dokonano wpłaty za produkt, albo może zrezygnować ze zwrotu i poprosić o ponowne odblokowanie dostępu do całości pakietu. 4) W zależności od decyzji Klienta, Administrator Danych wykona stosowne działania: zwrot lub odblokowanie. 

  1. PRAWA AUTORSKIE I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA ORAZ LICENCJE

8.1. Wszelkie treści cyfrowe, materiały elektroniczne i produkty (w tym produkty elektroniczne oraz wytwory związane z realizacją usługi, asysty lub indywidualnego zlecenia) oraz usługi świadczone przez Administratora Danych, dostępne w ramach Strony Internetowej, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Administratora Danych. Administrator Danych oświadcza, że materiały przekazane klientom są utworem oraz, że korzystanie i rozporządzanie nim w zakresie przedmiotowym, czasowym i terytorialnym nie narusza praw własności intelektualnej i dóbr osób trzecich oraz, że Administrator Danych posiada pełnię majątkowych praw autorskich do przekazanych materiałów.

8.2. Administrator Danych udziela klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji, na korzystanie z przedmiotu umowy i związanych z nią produktów elektronicznych i usług. Klient w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z utworów jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji, przy założeniu korzystania z materiałów w celu inspiracji do stworzenia własnych materiałów (niedozwolone jest kopiowanie materiałów i wykorzystywanie ich jako własnych). Licencja ta jest ważna przez czas trwania dostępu do produktu cyfrowego lub czas wskazany w opisie informacyjnym produktu lub usługi, jednak nie dłużej niż 365 dni od przekazania klientowi danego utworu. Licencja niewyłączna udzielana jest uprawnionemu klientowi nieodpłatnie w związku z jego zakupem. Udzielenie licencji dla produktów cyfrowych wynikłych z indywidualnego zlecenia następuje w momencie zapłaty przez klienta pełnego wynagrodzenia (ceny) z tytułu realizacji.

8.3. Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby udostępniany mu produkt, w szczególności produkt elektroniczny nie został ujawniony osobom trzecim, w szczególności tym niebędącym stroną umowy z Administratorem Danych. Każdy egzemplarz produktu elektronicznego sprzedawany za pośrednictwem Strony Internetowej może zawierać unikalny znak identyfikujący dany egzemplarz (znak wodny). Licencja niewyłączna udzielana klientowi wygasa, jeśli klient dopuści się naruszenia swoich obowiązków (w szczególności, gdy będzie korzystać z treści w sposób wykraczający poza zakres dozwolonego korzystania bądź naruszy inne postanowienia mające na celu ochronę przed nieupoważnionym korzystaniem oraz postanowienia niniejszego regulaminu ogólnego).

8.4. Administrator Danych informuje niniejszym klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie produktów elektronicznych lub jakichkolwiek innych udostępnionych treści cyfrowych stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Administrator Danych może także domagać się stosownego zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udzielenie licencji i jej zakres ma na celu umożliwienie klientowi skorzystanie z utworzonych w ramach umowy treści do własnych celów związanych np. ze sporządzeniem pracy dyplomowej przez klienta. Oznacza to, że poza tym zakresem klient nie jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału albo egzemplarzy treści objętych ochroną prawa autorskiego, których twórcą, właścicielem lub posiadaczem praw jest Administrator Danych.

8.5. Każdy klient, który czuje potrzebę podzielenia się wiedzą zawartą w udostępnionych mu produktach cyfrowych, może zarekomendować dany produkt. Każdy klient, który zakupi produkt cyfrowy lub usługę na Stronie Internetowej ma możliwość przesłania do Administratora Danych na udostępnione dane kontaktowe prośby o przydzielenie mu kodu polecającego. Kod taki może zostać przesłany przez Administratora Danych również bez zawnioskowania o to ze strony klienta, co nie oznacza zobowiązania klienta do jakichkolwiek działań lub zapisania klienta do jakiegokolwiek programu partnerskiego. Kodem polecającym jest losowo generowany przez Administratora Danych w zakresie funkcjonalności sklepu internetowego kod rabatowy, który przypisany będzie na stałe i wyłącznie danemu klientowi (polecającemu). Gdy polecający zechce przekazać komuś, za pośrednictwem dostępnych sobie kanałów komunikacyjnych lub reklamowych, oraz na własną odpowiedzialność i ryzyko, kod polecający, a osoba (nowy klient), która kod ten otrzyma zechce wykorzystać go podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej, zapoczątkuje to następujące zdarzenia: 1)  nowy klient otrzyma określony, przypisany do kodu polecającego rabat na produkty i usługi znajdujące się w jego koszyku, 2) polecającemu naliczone zostanie wartość prowizji, jako procent ceny zamówienia. Prowizję, o której mowa powyżej, traktować należy jako wstępnie naliczoną wartość pieniężną, która zostanie wypłacona na podane przez polecającego konto bankowe, po pełnej realizacji umowy sprzedaży-zakupu z nowym klientem, na wniosek polecającego złożony e-mailem. Prowizja wypłacana jest nie częściej niż 1 raz w miesiącu i po zgromadzeniu kwoty salda prowizji w wysokości minimum 100 zł. Zlecenie wypłaty prowizji nie może obejmować kwoty wyższej, niż naliczona wartość prowizji. Za dzień wypłaty prowizji uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Administratora Danych. Polecający może zweryfikować aktualnie naliczoną wartość (saldo) prowizji poprzez kontakt mailowy z Administratorem Danych. Prowizja taka traktowana jest ponadto jako zapłata za udostępnianie przestrzeni reklamowej lub działalność afiliacyjną klienta. Oznacza to kwalifikowanie przez klientów przychodów uzyskanych w ramach prowizji, albo jako przychodów o podobnym charakterze do umowy najmu lub dzierżawy, albo jako przychodów z innych źródeł, i ich samodzielnego podatkowego rozliczania przez polecających. Administrator Danych nie pobiera zaliczek na podatek dochodowy, a osoba polecająca otrzymuje całą kwotę wynagrodzenia (prowizji), co oznacza, że musi samodzielnie dopełnić obowiązków podatkowych, co w pełni akceptuje przed pierwszym udostępnieniem przypisanego jej kodu polecającego. Jednocześnie, każdy polecający zobowiązuje się do takiego rozpowszechniania udostępnionego mu kodu polecającego, które umożliwiają zakwalifikowanie jego działań do działań o charakterze udostępniania przestrzeni reklamowej o podobnym charakterze do umowy najmu lub dzierżawy, albo jako przychodów z innych źródeł, a także w zgodzie z prawem powszechnie obowiązującym, w tym w szczególności do niestosowania spamu i niezamieszczania jakichkolwiek informacji zawierających kod polecający w miejscach do tego niedozwolonych. Każda osoba, które nie wie, jak to uczynić, nie może przekazywać udostępnionego jej kodu polecającego. Ponadto każdy polecający, który zechce przekazać kod polecający osobie trzeciej, uczyni to bez wprowadzania tej osoby w błąd, w szczególności podając nieprawdziwe informacje o produktach lub usługach Administratora Danych. Wszelkie podejmowane przez polecającego działania prowadzi on dobrowolnie i z wyłączną odpowiedzialnością. Administrator Danych zastrzega sobie możliwość weryfikacji poleceń przed wypłatą naliczonych polecającemu środków.

  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

9.1. Administrator Danych wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną jednak każdorazowo określone przez strony konfliktu.

9.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, oraz pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Jednocześnie, każdorazowo sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

9.3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Administratorem Danych a klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Administratora Danych.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Za miejsce zawarcie umów sprzedaży-zakupu i wszelkich innych umów zawieranych za pośrednictwem Strony Internetowej uważa się siedzibę Administratora Danych.

10.2. Umowy zawierane poprzez Stronę Internetową są zawierane w języku polskim.

10.3. Administrator Danych zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu Ogólnego z ważnych przyczyn, tj. np.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. Jednocześnie, w przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu Ogólnego umów o charakterze ciągłym (np. Konto) zmieniony regulamin wiąże klienta, o ile klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu Ogólnego skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Ewentualne zmiany Regulaminu Ogólnego nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian regulaminu.

10.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Ogólnym zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

10.5. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie umowy sprzedaży-zakupu okazało się nieważne w całości lub w części pozostała część umowy pozostanie w mocy. Nieważne postanowienie umowy należy zastąpić postanowieniem, którego sens prawny i formalny będzie najbliższy zarówno woli klienta, jak i Strony Internetowej wyrażonej w Regulaminie Ogólnym.

Przewiń na górę